Juist in de tijd waarin restaurants de website het hardst kunnen gebruiken, ervaart Thuisbezorgd problemen met een aantal bestellingen.
De software hapert waardoor bestellingen niet altijd worden ontvangen bij het restaurant. Ook staan restaurants ten onrechte als gesloten gemarkeerd. Dat zeggen restauranthouders die met het bedrijf werken.
Woensdag kreeg Thuisbezorgd te maken met een ddos-aanval. De website werd onbereikbaar. In de nacht erop was het probleem voorbij, maar ontstonden er problemen met de communicatie tussen de website en de restaurants.
Hoeveel restaurants precies last hebben of hebben gehad van de situatie, is onduidelijk.
Thuisbezorgd-woordvoerder Joris Wilton laat weten dat het bedrijf in Nederland met ongeveer negenduizend restaurants werkt en noemt het “logisch” dat een aantal daarvan in de nasleep van de ddos-aanval nog steeds problemen ondervindt. Hij kan echter niet aangeven bij hoeveel restaurants de situatie speelt.
Wil jij je eten laten bezorgen? Vul dan hier je postcode in en kijk welke restaurants bij jou bezorgen.